czwartek, 12 września 2013

Nowości komputerowe

Kolejna lekcja w starej nowej pracowni komputerowej. Stara, bo ciągle to ta sama sala lekcyjna nr 6. Nowa, bo nowe w niej wyposażenie czyli komputery. Pachnące "nówki". Nowe oprogramowanie. Dziś informatyczka p. Karolina Zioło przeszkoliła trzecioklasistów w najważniejszych kwestiach dotyczących obsługi nowych komputerów. Mamy swój klasowy login i hasło. Na szczęście dla uczniów to nie był to wielki problem, i radzili sobie nieźle. Niektórzy mają takie samo oprogramowanie w swoich domach. Ja niestety jeszcze nie mam...


Szkoda tylko, że aż 26 trzecioklasistów musi uczyć się w pracowni, która ma 14 stanowisk. Niestety nasz postulat, aby zajęcia komputerowe w edukacji wczesnoszkolnej odbywały się w grupach, pozostał bez echa...Może kiedyś...

2 komentarze:

  1. Nowe komputery to nie lada gratka. Jako nauczyciel zajęć komputerowych też jestem za tym, aby każdy uczeń siedział przy swoim stanowisku. W ogóle 26 osób na zajęciach komputerowych to już sporo, trudno się pracuje niestety na tym przedmiocie w tak licznej grupie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie szczęście, że na zajęciach mam tylko jednego ucznia przy komputerze. A kompy też nowiutkie i dzieci lepiej się orientują niż ja. Skąd tylko wziąć nowe oprogramowanie, żeby w domu poćwiczyć...

    OdpowiedzUsuń