piątek, 13 września 2013

Sok marchewkowy pożywny i zdrowy

No i ruszamy (w poniedziałek) z pierwszą akcją w tym roku, która promuje zdrowe odżywianie. Wyciskamy sok z marchwi.  


Ponieważ na temat wartości odżywczych marchewki opowiedziano już na stronie szkoły, to ja dołożę tylko piosenkę zespołu Lady Pank:
Marchewkowe pole rośnie wokół mnie
W marchewkowym polu jak warzywo tkwię
Głową na dół zakopany niczym struś
Chcesz mnie spotkać - głowę obok w ziemię wpuść
 
Wszystko się może zdarzyć
Wszystko się może zdarzyć

Marchewkowe o ogrodzie miewam sny
W marchewkowym stanie jest najlepiej mi
Rosnę sobie - dołem głowa, górą nać
- Kto mi powie: co się jeszcze może stać ?

Wszystko się może zdarzyć
Wszystko się może zdarzyć
Wszystko się może zdarzyć
Wszystko się może zdarzyć


2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że wykorzystasz nowiuteńka sokowirówkę od Omnibusa? Gratuluję zmiany graficznej na blogu. Zapachniało jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście. My już mamy dwie sokowirówki z Omnibusa.Cieszę się!

    OdpowiedzUsuń