poniedziałek, 11 listopada 2013

Podróż sentymentalna

Są takie miejsca, do których trzeba wrócić, które trzeba zobaczyć jeszcze raz... Ja wróciłam po dwudziestu czterech latach... Zobaczyłam i zwiedziłam...Była to sentymentalna podróż...

Poniższe zdjęcia przedstawiają Pałac Marianny Orańskiej w Kamieńcu Ząbkowickim. 
Po wielu latach "bez opiekuna" był dewastowany, niszczony i zaniedbany. Obecnie wraca do swej świetności dzięki odpowiedzialnym i mądrym ludziom oraz funduszom unijnym. Warto zobaczyć...
 

2 komentarze:

  1. Ładne miejsce, mogę go też zobaczyć , zwiedzić?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam o tym kompleksie. Wygląda przepięknie. Zawsze bardziej ciekawiły mnie ruiny zamków niż ich odbudowani w całości koledzy. W ruinach uruchamiamy więcej wyobraźni. Marzymy. To daje zupełnie inne spojrzenie. Zauroczona Mama

    OdpowiedzUsuń