poniedziałek, 30 grudnia 2013

Fajerwerki na sylwestrową noc


Czy pamiętacie noworoczne sgraffito z drugiej klasy? Możecie odnaleźć ten wpis w archiwum bloga. Odnalazłam w albumie DRUGOKLASISTY zdjęcia prac, które wtedy umieściłam we wpisie. Niestety tylko trzy. Dziś żałuję, że nie było ich więcej, bo były wspaniałe. Ale cóż, ciągle trzeba dokonywać jakichś wyborów, nawet na tym blogu i nie żałować tego, co za nami.
Dziś dla was sylwestrowo - noworoczny prezent w postaci Animoto.
Prace uczniów (kto jest autorem tych prac?) sfotografowane przeze mnie "leżakowały" sobie w albumie google plus prawie rok. Następnie poddane zostały przeze mnie obróbce w Fotor . To bardzo użyteczne narzędzie, korzystam z niego często, najczęściej robiąc pocztówki ze zdjęć. Fotor jest darmowy, nie wymaga logowania. Nie zapisuje moich zdjęć, tylko je edytuje. Pliki zapisywane są bezpośrednio po edycji w moim komputerze. W okresie między świętami Fotor dołożył ramki noworoczne, które z przyjemnością wykorzystałam. Zastosowałam jeszcze różne "świąteczne" efekty. Następnie w Animoto wykonałam krótka animację zdjęć. Niestety bardzo krótką, bo trwającą tylko  33 sekundy (tyle można zrobić w wersji darmowej). Trzeba się również zalogować.
Dla wszystkich czytelników bloga:
 Szczęśliwego Nowego Roku!

1 komentarz:

  1. Świetne! Życzę szampańskiego Sylwestra i twórczego Nowego 2014 Roku.

    OdpowiedzUsuń