poniedziałek, 13 stycznia 2014

Wymarzony kostium na bal

Sięgam do uczniowskich zeszytów i czytam ich wypowiedzi na zadany temat: Mój wymarzony strój na bal
Postanowiłam kilka z nich zacytować:

Mój wymarzony kostium na bal to strój kotka, ponieważ bardzo lubię kotki. Kotki są tak samo zwinne jak ja. Strój kotka będzie czarny. Jest prosty do przygotowania i swobodny w zabawie. Bardzo mi się podoba. 
 Kinga

Moim wymarzonym strojem jest strój Leo Messiego, ponieważ jestem jego fanem. Zabawne by też było, gdybym się za niego przebrał, ponieważ koledzy myśleliby, że Mesii odwiedził ich na balu.
Kewin 

Moim wymarzonym strojem jest kostium Lorda Vadera. Kostium jest cały czarny. Ma straszną czarną maskę i długą pelerynę. Oprócz stroju są też miecze gwiezdne. Strój ten jest bardzo lubiany przez chłopców. Ja sam czekałem na niego aż dwa lata.
Daniel 
Chciałabym się  przebrać za pływaczkę, bo lubię pływać. Założę na siebie: strój kąpielowy, okulary pływackie, czepek, klapki. Wezmę deskę do nauki pływania. Będę pływała po korytarzach pomiędzy koleżankami i kolegami. Spróbuję zanurkować pod ławki. Pływanie to moja pasja.  
Gosia

Jeszcze się nie zdecydowałem, za kogo się przebiorę na bal karnawałowy w naszej szkole. Mam do wyboru agenta, ninja lub kowboja.
Wiktor


Mój wymarzony strój na bal karnawałowy to strój pani Wiosny. Miałabym piękną sukienkę do ziemi, całą w kwiatach. Dół sukni byłby szeroki, na kole tak, ze podczas tańca kołysałaby się delikatnie. We włosach miałabym mnóstwo motyli, a na ramieniu gniazdo z małymi ptaszkami. W koszu miałabym dużo confetti, którymi sypałabym, jak nasionkami.
Julka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz