poniedziałek, 31 marca 2014

Książeczka Filipa

Prezentuję dziś książeczkę, której autorem jest Filip. Pracował wiele dni rysując i zapisując aż dwa zeszyty. Czasem musiał coś na zlecenie wydawcy przepisać, zwłaszcza wtedy, gdy pojawiły się błędy. Ale treść jest całkowicie autorska. Obrazy również.
Ta książeczka to kolejny dowód na to, ze to co znajduje się w sieci, wcześniej zrobione przez człowieka. A droga była taka:
  • Filip lubi śluzaki, interesuje się nimi, wykonuje je z papieru, rysuje.
  • Filip nadaje imiona swoim postaciom, opisuje je słownie w swoim zeszycie.
  • Pokazuje swoje prace wychowawcy.
  • Wychowawca zachwyca się pracą Filipa i postanawia pokazać jego prace innym.
  • Trzeba dokonać korekty, więc Filip przepisuje teksty, w których znalazły się błędy.
  • Nauczyciel tymczasem skanuje obrazki, w programie fotor dodaje im ramki. Tworzy folder z pracami Filipa. Ustala z Filipem, które śluzaki pokazujemy.
  • Nauczyciel skanuje opisy, które napisał Filip.
  • Wydawca pisze słowo wstępne, komponuje stronę po stronie.
  • Przetwarza plik pdf na książeczkę elektroniczną i przesyła link Filipowi.
  • Filip na klasowym komputerze odbiera swoją pocztę i ogląda  swoje dzieło.
  • A dziś możecie ją oglądać wszyscy.

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajna książeczka Filip zrobisz 2-gą częśćksiążki

    OdpowiedzUsuń
  2. Też oczekuję kolejnej części....

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ci Filipie ja też bym chciała mieć taki talent jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Filip ;-) świetne rysunki, bardzo mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Filipie Twój pomysł jest wspaniały, nie wiedziałam ,że umiesz tak fajnie rysować.Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Fajna książka i rysunki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! SUPER książka! Mam nadzieję, że będzie dalsza część! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Filip super jest ta książeczka.Dlaczego tak długo ukrywaleś swój talent!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba twoja książeczka masz talent

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wspaniałej książki. Myślę, że masz talent. Może w przyszłości zostaniesz pisarzem? Tylko trzymaj tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Wspaniała książka. Najbardziej podobały mi się obrazki i opisy. Gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam że umiesz tak ładnie pisać i malować gratuluję Filip !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Filip, bardzo mi się podoba ta książka, włożyłeś dużo serca.
    Podoba mi się Berbi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie rysujesz Filip. Masz talent. Ciekawie opisałeś swoich bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje Filip !

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie rysujesz Filip.Gratuluję!:-]

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje ! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje fajna książka .

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo piękna książeczka

    OdpowiedzUsuń