środa, 12 marca 2014

Uczymy się przez całe życie

Tak właśnie jest. Uczymy się w przedszkolu, w szkole podstawowej, gimnazjum,liceum, na studiach, na podyplomowych studiach, na kursach kwalifikacyjnych oraz w różnych innych formach kształcenia. Proces uczenia nigdy się nie kończy, uczymy się od innych, uczymy się na swoich błędach...Jednym słowem przez całe życie. I należy się uczyć, bo:
  • wiedza poszerza horyzonty,
  • świat się zmienia i nasza wiedza szybko się dezaktualizuje,
  • uczenie się odmładza,
  • dodaje pewności siebie,
  • wiedza i umiejętności są podstawą sukcesu zawodowego

Dziś też wzięłam udział w szkoleniu. Tym razem nauczyciele uczyli się nawzajem. Każde takie szkolenie uzmysławia mi, że mogę uczyć się od innych i chcę to robić. Znowu jestem mądrzejsza o umiejętności i wiedzę, której mi brakowało. Sama też podzieliłam się tym, co potrafię. Mam nadzieję, że prezentacje, które przygotowałyśmy z koleżankami, przydają się w pracy innym nauczycielom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz