poniedziałek, 14 kwietnia 2014

O planetach...

...Układu Słonecznego będziemy się uczyć od siebie nawzajem jutro. Każdy uczeń otrzymał zadanie, aby poszukać informacji na temat konkretnej planety. W ten sposób uczniowie będą mogli wykazać się swoją wiedzą lub uzupełnić wiedzę kolegi. Nauczyciel dowie się, co wiedzą jego uczniowie na zadany temat.
Ale żeby nie było, że nauczyciel w sprawie Układu Słonecznego nic nie zrobił, postanowiłam, że w przerwie w świątecznych porządkach przygotuję dla uczniów quiz na podsumowanie lekcji. Wykorzystamy metodniki.
I jeszcze znalazłam dla was kilka edukacyjnych propozycji:
Piosenka,która pozwoli utrwalić kolejność planet...



 Ciekawy film o Układzie Słonecznym...

Dla posiadaczy urządzeń mobilnych darmowa aplikacja do pobrania.

 Pobrałam i przetestowałam. Jest to aplikacja o wartości edukacyjnej. Pozwala na:
  • Utrwalenie nazw planet w angielskim brzmieniu, co jest zaletą, bo uczymy się również języka angielskiego.
  • Poprzez różne aktywności w formie gier - puzzle, memory, quiz możemy utrwalić planety według kolejności od Słońca, wielkości i wyglądu.
  • Można poćwiczyć pisownię nazw planet w języku angielskim, co jest dość istotne, ponieważ naszych trzecioklasistów czeka ( w klasie VI) sprawdzian z języka angielskiego.
No więc do dzieła: do czytania, oglądania, do śpiewania lub do grania. Każda aktywność będzie przydatna. A ja do sprzątania...

1 komentarz: