sobota, 12 kwietnia 2014

Uczymy ratować

W piątek trzecioklasiści szkolili się w ramach programu Ratujemy i uczymy ratować. 

Jeśli jesteś posiadaczem urządzenia mobilnego możesz pobrać aplikację Uczymy Ratować... Jest to darmowy poradnik, zawiera instrukcję i rady, jak skutecznie ratować nie narażając swojego zdrowia i życia. Pobrałam i przeczytałam. Zachęcę do tego moich bliskich. Zachęcam i was. Cieszę się, że istnieją takie ogólnodostępne darmowe nowoczesne poradniki. Można się uczyć w dowolnym miejscu i czasie. Wtedy, kiedy istnieje potrzeba, kiedy mam czas i ochotę, aby to zrobić. 

3 komentarze:

  1. dowiedzieliśmy się jak ratować i udzielać pierwszej pomocy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina M.:::)))13 kwietnia 2014 14:19

    Bardzo podobała mi się ta lekcja. Dowiedzieliśmy się także jak udzielić pierwszej pomocy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wiedza będzie dalej w głowach w przyszłym roku. Przyda się do egzaminu na kartę rowerową :D

    OdpowiedzUsuń