czwartek, 19 czerwca 2014

Dzień Sportu...

... w relacji Pauliny Mazur. Otrzymałam ją drogą email i z radością publikuję ja na blogu. Może Paulina zostanie kronikarzem przyszłej IVB? Ma  wszelkie predyspozycje, aby zostać dziennikarzem.
Dzień Sportu, który odbył się 18 czerwca był bardzo fajny i śmieszny. Na rozgrzewkę tańczyliśmy oraz wykonywaliśmy różne ćwiczenia. Na początku biegliśmy z woreczkami na głowie, później biegliśmy, potem biegliśmy z piłką pingpongową, kręciliśmy hula -hopami (dziewczyny). Pierwsze miejsce zajęły:  Martyna Zorembska, Wiola Pastuszka, Julia Kędzior  i ja . U chłopców wygrał Kewin Kost. Były jeszcze różne inne rzeczy. W przeciąganiu liny wygraliśmy z klasą IIIA. Wygraliśmy 7:5!!!
Zawsze wiedziałam, że jesteście wielcy! Cieszę się razem z Wami, choć nie mogłam być osobiście. Paulince dziękuję za relację. Jeśli jeszcze ktoś chciałby ją uzupełnić. Zachęcam!
 

2 komentarze: